whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Whinney..

Publicerad 2013-02-12 10:25:26 i

..är ju en rolig häst. Igår jobbade vi övergångar på volt och lite öppna på långsidan. Bara lite lungt i trav eftersom hon va klen i förrgår. Oroar mig lite för hennes rygg och så gjorde även massören. Ska prova stötvågsbehandling igen tror jag. Hon blir lite väl ostadig i formen i höger för att vara brist på styrka och vill gärna gå på bogarna. Jag har ju bara henne att rida nu och har sett fram emot att starta i sommar så tråkigt om det inte skulle bli. Hon är ju ändå 21 år min fina tjej.


Nöjd tjej efter gårdagens pass. Som belöning får hon alltid klia huvet på frambenet när jag tränsat av:) Godis vid tränsning hör också till privilegiet när man är gammal trotjänare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela