whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Förkyld!

Publicerad 2013-01-31 11:01:03 i

Lilleman vart klen i tisdags och så vart även jag. Whinney fick massage men måste ha lite röst till idag på intervjun jag ska på så har inte ridit nåt i veckan. Har nästan ingen röst, hosta och feber och ont i hela kroppen... Mådde riktigt dåligt imorse och pendlar mellan att frysa och svettas...

I helgen fick vi mycket gjort och toan i sovrummet och min walk-in closet är numera vit och i garaget är det en nästan färdig box till Whinney.

Igår bytte jag lite knoppar till garderoberna och vilken skillnad det blev.

I helgen ska vi på revy. Hoppas jag mår bättre. Ska även träna är det tänkt men kanske min tränare får rida ist om jag orkar ut en sväng imorrn dvs...

En bild på toan i sovrummet.

Och garderoben.


Får se om jag orkar lägga ut en bild senare på finvädret vi har i ström idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela