whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Höger öppna!

Publicerad 2013-01-23 20:44:59 i

Kände mig ganska stark i ryggen idag så jag red bra. Gav mig på öppna och sluta. Framförallt högersluta med mycket tvärning så hon kommer igenom ordentligt. Hon fick gå på ganska bra i högt tempo i traven. Tog även en ofrivillig galoppsluta. Fiin va hon. Jättepigg men lydig. Hon stog med ryggvärmaren från Back on track så hon kanske blir extra loss av värmen. Hon brunstar inte längre så det kanske gör sitt till. Väldigt lydig och gör allt jag ber om som hon aldrig gjort annat trots vi inte tränat så mycket på bakdelsvändningar och ryggning tex. Jag är fortsatt trött så nu e d gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela