whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Mycket nu

Publicerad 2013-01-13 17:11:47 i

Haft mycket att göra på sistone och inget går särskilt bra just nu. Jag har ju förutom ont i ryggen också värk i hela kroppen, i lederna och så. Äter homeopat medicin nu då doktorn sa att det inte är reumatism iaf men jag är trött på att ha ont så jag provar lite alternativt.
Whinney gick jättebra innan och efter jul men inte nu längre... Men har även tagit ut tandläkaren så nu ska det bli spännande om det blir skillnad. Är alltid borta på helgen och kan inte ha med henne än så måste försöka få en träningstid på veckan istället utan att behöva byta tränare så det blir lite ordning.

Till veckan ska jag till optikern så jag får se nåt igen och sen blir det ridning också ska jag på intervju. Spännande!
Tror dock vi fått magsjuka i familjen igen...

Bild på trött Whinney efter tandläkaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela