whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Målat

Publicerad 2013-06-15 16:41:35 i Hästar,

Och min blivande stallsoffa är klar. Blir även hatthylla i samma stil:)


Igår ramlade jag i trappan och ena hälsenan känns inte ok så morgonens löpning vart inställd...

Jag och min konstnärliga dotter målade gamla utemöbler vi fått så nu kan vi sitta på uteplatsen och äta igen. Dom blev ganska fina. Kanske nån bild senare.

Tittar på hästar men ingen duger. Jag måste nog sluta leta en Wilbur kanske...

Blåser kallt men en 16 plus så rätt ok ändå. Ska fixa en boxdörr och måla ikväll har jag tänkt så måste inte vara jättevarmt.

Tittat på fina dressyrhästar idag bla min gamla tränare:) Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela