whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Rida rida rida!

Publicerad 2013-03-15 08:04:47 i

Bättre underlag på plan så jag rider drottningen igen! Ska förhoppningsvis på återbesök hos vet till veckan också hoppas jag Ulrika kan komma och massera igen. Jag masserar ju alltid innan jag rider men hon behöver proffesionella händer och laser också!
Fotar med gämna mellanrum för att se förändring på henne.


Tränar övergångar och lågt tempo i lägre form på 8 volter och slutor på diagonalen. Hon känns fin i vänster men i höger sitter det fast nåt än men är mycket bättre. Ska nog åka till ridhuset i helgen:)


Varje gång jag tar på stövlarna blir jag påmind av Wilbur. Han har verkligen gjort avtryck på mitt liv, bokstavligen:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela