whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Lite vårvärme

Publicerad 2013-05-11 16:39:53 i

Vi har haft lite vårvärme och det var nog tur så stackarna jag planterade förra helgen i rabatten fick en sån här surprice morgonen efter...

Har satt ut mina luktärt och indiankrasse som jag drivit upp inne en månad och bara dom får lite att klättra på hoppas jag dom ska klara sig ute utan plast över sig. Har ju vant dom sakta så borde gå bra.
Direktsått en del också så får se vad det blir.
Ska anlägga ett litet land med morötter och potatis och lite gräslök. Men vet ju inte vart det ska grävas i samband med stallbygge så får kanske invänta...

I veckan har Whinney lyckats riva en del av sin hage och tack och lov gjorde hon inte illa sig mer än detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela