whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Gott Nytt År!

Publicerad 2014-12-31 19:38:38 i

Igårkväll tog jag en Citodon  och fick slipp<3a min onda kropp en stund. Rejält väderomslag från -20 till +7 och då får jag ondare i kroppen. Ryggen blir värre och alla leder värker. Så imorse sov jag lite längre då tröttheten av tabletten sitter i även på morgonen. Sen sadlade jag Donnen och for till ridhuset. 
Vi galopperade galoppbommar på böjt spår och det var bra träning. Fick bra koll på bogarna och han blev litemer följsam i travslutorna.
Jag har en fantastisk häst och jag är alltid glad att rida honom. 
Det har varit ett fantastiskt försra år med Donnen.
Min gubbe kom hem med lite bling till mig lagom till nyårsafton.
jag och Smilla var i skogen då det var för halt till och med för Smilla att sparka på vägen.
Såhär varmt var det när vi for från ridhuset idag.
Tänt ljus för fina Whinney. Du fattas mig<3
Tack för 2014 och Gott Nytt 2015!

Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2015-01-01 11:59:28

Gott Nytt 2015! Vilken värme ni har :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela