whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Galopp och rörelser

Publicerad 2014-02-22 13:49:58 i Hästar,

Donne är jättefin i galoppen nu. Även förvända sitter. Därför tränar vi mer trav nu. Öka minska och bli kvickare uppe i formen och bärig. Även öppna och sluta börjar fungera. Han är helt fantastisk Donnen.


Han blev fin i sitt nya pannband.

Till veckan ska han få vila lite då jag ska till Lysekil och hälsa på och åka till Göteborg till helgen för att gå på mässa och se dressyreliten på Göteborg Horseshow. Jag längtar så och idag tänkte jag lasta in Donne åt fel håll så det är nog bra med semester...

Aggregatet har varit trasigt ett par dar så igår hittade jag Donne mellan hagarna...
Men Micke har lagat så nu är det som vanligt.


Jag gör gelnaglar, målar glas, gör smycken, pannband osv och det är så kul. Jag kan sitta hur länge som helst. Nästan lika kul som att rida.







Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2014-02-22 20:40:08

Vad roligt att det går så bra nu. Åh kan du inte göra naglar på mig när du är här? om vi kan hitta någon tid förstås.
Kram Marianne

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela