whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Hästsocialat lite

Publicerad 2014-01-19 08:24:33 i Hästar,

Efter jag red imorse for jag och kollade på min granne på andra sidan lägdan Jennifers fina häst i ridhuset. En trevlig uppmärksam häst som nog kommer bli en bra hoppehäst med den galoppen:) Sen stod jag och störde lite medans hon täckade och pratade lite häst och var lite nostalgisk och pratade lite gamla minnen hur det var på ridskolan förr. Jag blev påmind om att då var jag ung och kung(tyckte jag iaf) och Jennifer elev. Usch vad jag börjar bli gammal!

Donne och jag galopperade mest idag och gjorde pyttelitet skänkelvikning och övergångar samlad trav-mellantrav med flera skrittpauser på lång tygel. Han är så fin min Donne:)


Det är -17 ute här uppe idag så Donne har stått inne och ätit frukost så han fick torka men nu stod dom och sov båda två så jag hade inte hjärta och släppa ut dom än så det kanske är kylan dom känner och vill stanna i varma stallet.

Ida lånade min telefon igår så idag hittade jag lite bilder.

På Smilla.

Och mina skor haha!

Hon måste nog få en egen kamera:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela