whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Genrep

Publicerad 2014-09-05 07:02:08 i Hästar,

Imorgon ska jag och Donnen åka till Bräcke och starta LA:3. Jag har sån tur att snälla Helena erbjöd sig att hoppa in lite som hästskötare och rycka skydden innan start och så. Hon är ju egentligen Maddes hästskötare men hon startar en halvtimme innan mig så det gick bra.

Donnen känns fantastiskt fin och det har nog aldrig hänt att ett genrep gått så bra som igår. Känns verkligen super och bara vi lyckas visa lika fin skänkelvikning och halter och ryggning så borde vi få fina procent imorgon.

Idag ska vi bara jogga lite på lägdan och putsa utrustningen.

Har en bra känsla och längtar tills det är vår tur att rida imorgon!


Genrep.


Lackat Donnens hovar.


Innan träningen igår.


Såhär såg det ut i sadelkammaren efter träningen... Puh!


Var bara tvungen att fota boxen efter att min son bäddat Donnens säng;-)



På lägdan:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela