whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Sista genrepet...

Publicerad 2014-09-18 15:46:28 i Hästar,

...för i år iaf. Kanske blir någon klubbtävling men annars blir det inget tävlande förrän till våren.
Det gick iaf bra idag. Tyckte han blev lite stark ibland men annars kändes han fin. Jag har varit lite låst i mellandelen och inte varit så följsam i galoppen men idag satt jag bra och avslappnat. Beror kanske på att jag har sträckning /inflammation i nedre magmusklerna. Igår var det tufft att ens gå. Gick hyfsat att rida ända tills jag satt av... Men högsta dos antiinflammatoriskt gör förhoppningsvis susen. Iaf gör det att jag inte kan ta i så mycket med magmusklerna i ridningen vilket verkar fungera ganska bra ändå. Men det känns ändå inte superbra inför tävlingen i helgen...

Vi har iaf köpt ett PS-träns så vi får se hur det går att ha det på tävling.




Promenad på vilodag.



Min fantastiska häst. Han är alltid rolig att rida:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela