whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Tävling

Publicerad 2014-09-20 17:23:13 i Hästar,

Det blev en fjärdeplacering för mig och Donnen i LA:3an idag. Domaren låg väldigt lågt och vi fick 58,57% och blev fyra av fjorton starter... Donnen var lite låg och jag kände mig verkligen inte nöjd när jag red ut från banan men han gjorde allt och hade ingen miss så han var duktig min fina häst.

Jag som lovat Donnen att få följa med på prisutdelningen men så vart vi fyra.







Det har varit en fantastisk säsong och ett speciellt tack till alla som peppar mig men framförallt min fantastiska coach Marianne som jag alltid kan ringa till också min fantastiskt duktiga hästskötare Katarina, tack för att du alltid är med!







Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2014-09-21 07:08:03

tack själv snälla du! Jag är väldigt Glad jag får följa o grooma. Jag lär mig massor var gång!
Tycker ni gjorde det jättebra o jag tycker nog alla ska glömma siffrorna..
(Den där jackan hade jag glömt bort!! Hoppas det snart blir dax att bära den ;) )!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela