whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Vill ha

Publicerad 2014-09-21 18:45:25 i Hästar,

Det finns många vill ha i min värld. Fast jag varje dag är tacksam över det jag har.
Men på gårdagens tävling var butik Quse(www.butikquse.se) där och sålde så fina bling grejer och mitt ha-behov vaknade åter till liv! Pappa köpte en weekend bag åt mig eftersom jag ändå vart placerad:-) Och min fantastiska hästskötare fick en kopp och Ida-Jane fick en rosett.

Ida ville ju också ha en rosett.

Jag hittade ett snyggt schabrak från Glöcker som Donnen skulle va riktigt snygg i.




Ridbyxor kan man ju inte få för många av och de här är ju sjukt snygga!


Nu är det ju så att om bara fem månader ska vi ju shoppa i Göteborg på Eurohorse mässan så det är lika bra att spara på önskelistan.



Nu är det slut på min säsong och vi hade minsann ett bra avslut på säsongen igår.

Morgonen till trots kan jag säga. När jag skulle ta på mina vita trosor jag har på tävling hade min lilla vovve bitit hål på dom, bara att slänga bort. När jag skulle göra håruppsättningen gick sista snodden av... Tar på mig plastrongen och min finaste plastrongnål går sönder (Micke lagade tack och lov). Sen när jag skulle köra ut tävlingsskåpet så lyckades jag tippa det och båda luckorna går upp och allt(!) ramlar ut på marken. Inklusive allt smått man har överst... Sa åt mig själv att inte grina och tippade upp det och plockade in allt. När jag sen på kvällen tog in Donnen så nockade han mig rakt på näsan så jag trodde det skulle börja blöda... Vilken dag. Men vi blev 4a!

Ett stort grattis också till min fantastiska coach Marianne Höglind-Björk som red ihop 75,xx% på den helt fantastiska saluhästen Don Bellisimo i MSVC1 och därmed en 1a placering av 38 starter på bästkusten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela