whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Tävling

Publicerad 2015-04-25 15:21:34 i

Idag är det dressyrtävling i Bräcke. Det har gått väldigt bra för Några och jag är jätteglad för dom. Men jag känner bara att jag också vill. Jag längtar upp på hästryggen och jag längtar att tävla.  Men det blir till hösten.  Känns långt bort. 

Nu var det ju så att min otroligt snälla häst blev rädd och råkade trampa/hoppa på min fot. Inget är brutet men jag går fortfarande på kryckor och har börjat belasta foten lite lätt. Den är rejält färgglad och svullen men det gör inte lika ont. Men jag får ont i magen av att gå på kryckor så det är lite tråkigt att inte kunna röra sig så mycket. 

På måndag ska jag ringa och tjata på sjukhuset igen.  Behöver op nu så jag slipper ha ont i magen!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela