whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Lagt upp ribban

Publicerad 2015-08-01 18:32:53 i

Jag har höjt ribban då Donnen blivit starkare och tyvärr så klarar vi inte hålla den samlingen hela tiden och Donnen har känts trött så han har fått vila några dar. Jag har bestämt mig för att sänka ribban men vara glad att kvalitéerna finns där ist för att vara frustrerad över att vi inte klarar att hålla den nivån hela tiden. Idag red jag ut i skogen och bara red. Donnen gjorde de bästa ökningarna och jag satt som en gud och styrde med sitsen. Så nu känns det bra och roligt igen. Nästa helg ska vi ju tävla tre klasser här hemma i ström. Som jag längtat och nu känns det otroligt roligt igen. Jag ska dessutom stå i höladan på anläggningen med Ulrikas hästfysio (www.hastfysioulrika.se) som jag har samarbete med och även presentera mig själv som coach. 
Också ska jag såklart coacha min elev tillika världens bästa granne Jennifer som ska starta första dressyrtävlingen med hennes fina Fabregas. 

Ibland måste man bryta ihop för att komma igen. Och bläddra igenom mental träning pärmen 😉 Också kramas med Donnen förstås. Det älskar han💓

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela