whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

2015

Publicerad 2015-12-31 07:32:28 i

Ett år har gått och det har varit lite kämpigt med väntan på operation och sen vägen tillbaka som varit jobbig. 

Klubbtävling i februari. 

Sen fick jag ont i magen och en knöl upptäcktes och det blev en lång vila och sen tömkörning fram till operation och första tiden efter.

Sen kom vi till slut igång igen men det har varit en lång väg framförallt för mig. 

Sensommaren och hösten var intensiv med mycket tävlingar och träningar. 
Tävling hemma i ström i augusti. 

Vi var till Timrå och red vår mest harmoniska ritt någonsin. 

Också var vi till Kramfors och min världens bästa granne Jennifer har groomat och ställt upp för mig och hästarna. 

Tidiga mornar och sena kvällar. Tack Jennifer! 
Detta var i Färsta och Donnen var rädd för två hästar på framridningen som sparkat efter honom och bjöd på bommarna som agerade staket på kortsidan. Spännande framridning.

I Timrå igen och Karin var stand-in för Jennifer. Fantastiskt att jag har så fina vänner!

Klubbtävling i Ås.

I Härnösand var det blött... 

Stor konsument av Redbull. Som sagt, tidiga mornar och sena kvällar påväg till och från tävling.

Också fick jag möjligheten att träna för självaste förbundskapten Bo Jenå vilket gav otroligt mycket. 

Jag har läst kurs i mental träning och dragit igång min lilla hobbyverksamhet med mental träning och ridlektioner och det är fantastiskt roligt. 
Målet nästa år är att kvala till MSV A så jag kan söka till C-tränar utbildningen. Målet med Donnen är såklart att rida grand prix men det är lååångt kvar dit. 

Också blev det sadelbyte vilket har underlättat mycket för oss.

Året går mot sitt slut och jag ser fram emot en ny säsong tillsammans med min fantastiska Donnen. 

Och vad passar bättre än den här bilden dagen till ära? Fantastiska Karin! 
Gott nytt år! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela