whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Säsongsdebut

Publicerad 2015-02-21 20:13:28 i

Idag har jag och Donnen tävlat. Vi debuterade Msv och han skötte sig bra och jag blev spänd. Vi fick 58,30% vilket är ok för att vara första tävlingen men jag måste rida bättre. Men han gjorde allt. Kanske den bästa ryggningen nånsin. Och vi fick en 7a på en travvolt och uppridningen och halten vilket jag tycker är så svårt. Å andra sidan va jag så osäker i början på veckan om jag skulle kunna rida i helgen då jag haft så fruktansvärt ont i ryggen men har knaprat starka smärtstillande och det har hjälpt mig. Blir det ikväll också... 
Fick hjälp av min fantastiska granne Jennifer som tog av skydd och serverade redbull och höll reda på mig. Sen kom hon förbi med godaste åttondelskakan och vi gick igenom protokollet. Tack för hjälpen @):- 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela