whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Team Jämt Dressage

Publicerad 2015-02-24 05:49:43 i

Nu är  vi några stycken i teamet och jag åker imorgonbitti ner till min coach Marianne och Stuteri Light för att hälsa på och bli inspirerad. Vi ska även gå på Göteborg Horseshow  två dagar. Vår vän Katarina kommer på fredag morgon och då ska vi gå på mässa och se dressyreliten. Med andra ord kommer jag vara full av inspiration inför nästa tävling så att vi i teamet kan peppa varandra. 

I förrgår pulsade jag och Donnen i djupsnön så han trampade av sig en framsko. Men jag har tur att jag har så fina människor runt ikring mig så Katarina som är utbildad hovslagare kom och slog på den åt mig igår kväll så idag tänkte jag jogga en liten sväng med Donnen för att sen vaccinera en ytterligare gång vilket jag blev rekommenderad att göra även fast inte reglementet kräver det. Men för att han skulle få sina antikroppar så var det nödvändigt vilket jag inte visste.
Sen ska ju han ha en liten vila nu när jag är borta inför nästa tävling. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela