whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Nya gångarter

Publicerad 2015-07-30 09:49:29 i

Att behålla flytet i samlingen är så svårt. Har ju såklart med styrka att göra men Donnen har känts så pigg och nu när vi kan samla mer i skolorna och i galoppen så känns han helt plötsligt trött och seg. I helgen kände jag verkligen hur bogarna var loss och hur han tänkte framåt. Jag får alltid en ny aha upplevelse nu när jag rider vilket är roligt men nu har jag blivit lite ytterligare perfektionist och tänker lite för mycket vilket gör att jag inte känner mig nöjd. Tävlingsstressen som visar sig. Men det känns inte bra att Donnen känns lite trött i baken. Så nu ska vi nog ta det lite lungt för det är ju tävling nästa helg. 

Jag är förkyld. Har haft ont i halsen någon vecka och nu och lite hosta. Rösten försvinner emellanåt och det är lite trångt att andas ibland. Framförallt har jag så ont i kroppen och feberyrsel. Så lite vila kanske kan va på sin plats.

Här kommer lite bilder från senaste veckan. 

Min son vid kameran. Allt är lite lätt suddigt, haha! 
Också en bild på Jennifer och Fabregas på senaste lektionen. De var så fina i matchande tröja och huva från Gina Tricots Grand Prix collection. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela