whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Det närmar sig

Publicerad 2015-10-17 21:38:30 i

Idag var vi till Timrå och kom lite närmare kval gränsen. Donnen gjorde fina travskolor på framridningen men blev lite matt i galoppen. Inne på banan tog det slut på krut men vi har höjt vår lägstanivå och det känns bra. Han busade mycket i hagen imorse så han gjorde nog av med för mycket energi då... Jag hanterade nervositeten bra idag med avslappningsövning och visualisering så jag är nöjd med mig själv. Och red rätt väg😉 

Idag följde Karin från vårt Team Jämtdressage med och hjälpte mig och fotade. 1000-tack för hjälpen! Jag har så många fina människor runt omkring mig och det värmer verkligen. Ni vet vilka ni är💜

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-10-18 08:28:23

Vi följer er med spänning. Så fin😄

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela