whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Long time no see

Publicerad 2016-08-18 10:36:57 i Hästar,

Bloggappen har inte fungerat så väl så det har blivit mycket lite bloggat på senaste.
För stunden är jag lite ledig och vilar efter att ha varit sjuk i en vecka.
Igår kväll kände jag mig piggare och åkte på träningstävling med Donne. Han var fin och jag hade en ganska bra känsla faktiskt men fick dåligt betalt men det var bra för vårt självförtroende att få den där bra känslan tillsammans.

Donne har varit lite skadad men inte halt. Men jag är ju rädd om honom så vi fick stryka en tävling och träning men nu är han jättefin.

Blogg.se appen verkar inte fungera mycket bättre nu så det inte går att ändra i texten och jag lyckas heller inte ladda upp mer än en bild...

Jag finns ju också att följa på instagram "palmquista" eller på Facebook www.facebook.com/jamtdressage

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela