whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Energislukare

Publicerad 2016-02-14 14:19:28 i

När det är mycket negativ kritik runt omkring så påverkar det mig. Mycket tål jag men nu har jag upptäckt att det verkligen påverkat min prestation. Det påverkar min och Donnens prestation. Så denna vecka blir det att umgås med icke energislukare och givande människor och mycket mental träning för att jag ska sätta sista kvalet nästa helg. 

Igår åkte vi slalom och det var jätteroligt.




Mormor och morfar var med och åkte.

Igår var jag med mina fina vänner och badade och det var så skönt och jag blir så glad av dom. 


Idag är jag jätteförkyld och döfärdig och träningen är inställd. 

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2016-02-14 23:20:02

Vad kul att tävlingssäsongen drar igång! Jag håller mina tummar hårt och hoppas på att det går bra! 💕😀

Svar: Tack Madde!
Ann-Charlott Palmquist

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela