whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Perfectly broken

Publicerad 2016-02-08 14:33:12 i

Jo jag är lite trasig. När jag påminns om det så tänker lite speciellt på en människa som varit mycket betydelsefull i mitt liv. Hon bor många mil bort och vi ses aldrig men hon finns där. Du vet vem du är systeryster. 

Men det är ok att vara det. Jag har fantastiska vänner och familjemedlemmar som hjälps åt att plocka ihop mig när det behövs. Otroligt tacksam för det. 

Det är mycket spännande på gång så igår sa Karin åt mig att skaka av och fokusera på det ist. Tack Karin för ditt stöd och pepp. Ovärderligt. 

Min son sa idag att när man är sjuk så får man handla lite vad man vill på affären. Så det gjorde jag och nog känns det lite bättre efter mörk choklad, dubbla chokladflarn och mjölk. 

Ivve borstade Dingla imorse och sen borstade han även manen och pannluggen på Donnen 165 cm i manken. Fantastisk häst det där. Står så snällt med huvudet i golvet. Utan att ens be om det utan han tycker helt enkelt om det. 

Även Donnen hjälper till att plocka ihop mig när det behövs så han betyder mycket för mig. 













Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela