whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Sjukstuga

Publicerad 2016-02-17 11:56:09 i

Världens segaste förkylning som lagt till i min kropp. Ont i halsen, hosta, ont i bihålorna, snorig och huvudet håller på att brinna upp. Inte så ont i kroppen längre dock. Igår kände jag mig riktigt ok men idag... 

Igår fick jag världens boost av min tränare Sara. Det behövdes verkligen och nu känns det som jag kommer fixa det ändå. Tack Sara! Titta gärna in på hennes blogg  http://nouw.com/saraljunghast för lite inspiration och kloka ord om bla hur man har mål i bedömningssport. 

Vilken bild! Fick nästan 65% på den här ritten men hade en dålig känsla i större delen av programmet. Tagen av Hedda Hemmingsson i somras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela