whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Flying change

Publicerad 2016-01-26 20:30:01 i

Låter fint på engelska eller hur? Galoppombyte. Vi gjorde idag ett riktigt bra byte och jag är så glad 😁 Fick känslan för det och jag hade kontroll på det hela vägen. 
Jag har anmält till första tävlingen och det känns väldigt bra att börja säsongen så tidigt och Donnen är väldigt pigg nu.

Dingla är också pigg och igår hittade jag henne i skogen och dom har inte skog i sin hage... Idag flyttade hästarna till nytt stall där det även går en tjur. Donnen brydde sig inte men Dingla (?!) blev så rädd(?!) och drog igång allihop. Donnen visade sin finaste passage och blåste som aldrig förr medan tjuren stod på exakt samma plats och blixt stilla och glodde på idioterna mitt emot hahahaha 😂 

Nu ska vi ta det lugnt några dar eftersom hästarna blev vaccinerade idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela