whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Gbg

Publicerad 2016-03-29 09:52:04 i

Vi var på Eurohorse mässan och det fanns mycket fint att handla.

Tyvärr har jag inte så mycket pengar att handla för men eftersom det var min födelsedag denna helg så fick jag pengar så jag kom hem med ett par nya ridbyxor och en jättesnygg luva till Donnen att tävla i. 

Utanför hade de den här fina karusellen till barnen. 


Också var vi på Dansarnas GHS fest vilket var jättekul! 
Tack fina Karin för helgen! 

Det var modevisning från Kingsland med mycket snyggt! 

Också var det dans... 
Även på scen... 

Lite Göteborg hann vi med också.
Gustav Adolfs torg.

Vi har även kört i centrala Göteborg men där hann jag inte ta nåt kort!

Utsikten från vår parkering. 




På det nedersta syns det flytande parkeringshuset där vi parkerade. 

Det var varmt ute. 

Fantastiskt fina vårdagar och kvällar vi fick uppleva. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela