whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Tävling

Publicerad 2016-03-04 06:11:08 i

Sen sist har jag och Donnen hunnit tävla en MSV C1. Donnen hade fullt fokus på allt annat än mig och jag red fel väg så inte nöjd med den ritten. Men bit ihop och kom igen. Snart dags igen. 

Min tränare Sara ger mig en rejäl boost varje gång vi tränar nu och det känns fantastiskt. Igår när jag satt upp var Donnen redan "där". Genom i sidorna och vi kunde gjort vad som helst. 
En pulsbild från veckan. Bra styrketräning. 


Nu blir det mycket på resande fot framöver. Imorgon ska jag coacha på tävling och sen i veckan ska vi till Stuteri Light och därifrån ska vi ut på ytterligare äventyr. Sen är det tävling i Härnösand och några dar efter det är det dags för GHS! 


Avslutar med en bild på skidåkning och det finns nog inget som Uhips varma ytterkläder inte lämpar sig till på vintern. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela