whinneyochwilbur

Här skriver jag om främst hästarna men också om familjen.

Vilken helg!

Publicerad 2016-03-07 05:00:19 i

Denna helgen har jag hunnit coacha Alexandra på deras första dressyrtävling och hon hennes fina ponny åkte hem med två blågula rosetter och jag är en mycket stolt tränare. 

Igår var vi och åkte skidor i Trillevallen och det var riktigt roligt. Jag levde ju i backarna förr men hästarna har ju tagit stor plats så slalom har blivit bortprioriterat. Men nu ska barnen åka så då får jag lov att åka. 

Också har jag ju fått min nya sadel 😁😁😁😁

Idag blir det ridhuset! 

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2016-03-07 23:19:28

Åh! 😀 blev det en equipe? Snyggt med namnskylt! 😉👌🏻

Svar: japp en equipe 😁
Ann-Charlott Palmquist

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela